Functioneel applicatie beheerder – Giessen

Wij zijn voor onze opdrachtgever, gevestigd centraal Nederland, Land van Heusden en Altena werkzaam in de foodsector op zoek naar een:

Functioneel applicatie beheerder in de agri-foodsector met ervaring in Office365, Power Apps, Power BI en Power Automate

Hier ga je aan de slag

Schouten Advies B.V. is ruim 30 jaar gespecialiseerd in het begeleiden en adviseren van bedrijven die werkzaam zijn in de voedselketen en aanverwante sectoren. Hierbij bieden wij advies en ondersteuning op het gebied van (arbeids-)veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid. We begeleiden onze klanten bij het opzetten en onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen gericht op voeder-&voedselveiligheid, arbeidsveiligheid en duurzaamheid. Ons klantenbestand bevat 1-mans bedrijven én grote toonaangevende multinationals. We bedienen klanten wereldwijd, al zijn we met name actief in Nederland, België en Duitsland. Ons bedrijf onderscheidt zich door haar informele sfeer en betrokkenheid bij haar klanten en medewerkers. Wij kennen onze klanten en vinden het belangrijk dat ook nieuwe medewerkers zich thuis gaan voelen binnen onze organisatie.

Onderdeel van onze dienstverlening aan onze klanten is het leveren van het, in eigen huis ontwikkelde, Focus365 kwaliteitsmanagementsysteem. Met Focus365 kunnen alle aspecten van kwaliteitszorg binnen de agri-food keten geborgd en beheerst worden. De applicatie maakt gebruik van de MS365 suite: Office365, Azure, Power BI, Power Automate en Power Apps en draait volledig in de Cloud.

Door de groei van ons bedrijf en ter uitbreiding van ons team, is Schouten Advies op zoek naar een ambitieuze Functioneel Applicatiebeheerder met het volgende profiel:

Dit ga je doen

In een bedrijf met 18 collega’s, ieder op zich specialisten en ervaren op het gebied van veiligheid en kwaliteitszorg, ga je onderdeel uitmaken van het Focus365 team. Een team bestaande uit drie medewerkers onder leiding van een teamleider. Je staat onder leiding van deze teamleider.

Je gaat in hoofdzaak bezig bent met Focus365, waarbij je zorg draagt voor het implementeren van het programma bij onze klanten (uitrol van het systeem, aanpassen op basis van wensen van de klant, trainen van gebruikers). Daarnaast werk je samen met het Focus365 team en onze externe ontwikkelpartner aan het verder ontwikkelen van het programma.

Deze veelzijdige, verantwoordelijke, maar ook nieuwe functie binnen onze organisatie vraagt om een enthousiast, integer en analytisch sterk persoon. Met de juiste visie, inzet en ambitie zijn er mogelijkheden voor de juiste kandidaat om binnen ons bedrijf verder te groeien en zich te ontwikkelen in de agri-food sector.

Dit vraagt om goede communicatie met stakeholders, goede planning en monitoring, kostenbewustheid en analyse van gebruikersbehoeftes. Maar ook: draagvlak weten te creëren en te houden door actieve informatie verstrekking binnen en buiten de organisatie, het adviseren van het management en collega’s (gevraagd en ongevraagd), over bijzonderheden en ontwikkelingen in jouw vakgebied en het ondernemen van benodigde acties. In deze functie ben je de centrale schakel in het intern én extern waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening met onze Focus365 applicatie.

Dit breng je mee

• Minimaal afgeronde MBO (voorkeur 4,ICT) als vooropleiding. HBO werk en denk niveau. Een HBO opleiding en één of meer Microsoft certificaten uit de Microsoft 365 suite zijn pré;

• Kennis en aantoonbare ervaring van meerdere Cloud producten uit de MS365 suite zoals; Office365, Teams, SharePoint, Azure, Power Automate, Power Apps en/of Power BI, of kan zich deze producten eigen te maken.

• Minimaal een jaar aantoonbare kennis en ervaring vergelijkbare functie. Affiniteit voedingssector grote pré

• Aan competenties breng je mee goede communicatievaardigheden in woord en schrift. Engels is een pré.

• Je bent in staat een ambassadeursfunctie van ons bedrijf bij bestaande en nieuwe relaties te vervullen.

• In het bezit van een rijbewijs B.

De arbeidsvoorwaarden

• Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd, ervaringen, vooropleidingen, en evt certificeringen;

• Prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals premie-vrij pensioen, 24 vakantie dagen en 12 ADV dagen (op basis van full-time);

• De mogelijkheid om vakinhoudelijke opleidingen te volgen, zowel intern als extern;

• Auto van de zaak (bij FT contract, zonder eigen bijdrage);

• Uitstekende doorgroei, begeleidingen en carrière mogelijkheden;

• Onderdeel zijn van een hecht team bij een bedrijf met aandacht voor zijn medewerkers;

• Na een inwerk periode is deeltijds thuiswerken mogelijk.

Meer weten?

Henk Hak 030 287 51 20

Solliciteer direct

Henk Hak 030 287 51 20

Solliciteren