Bewaking continuïteit service- & frontdesk

Een optimale bezetting borgen met eigen medewerkers kost vaak meer tijd dan gedacht. FMA kan u hierin ondersteunen. Wij hebben een beschikbare pool van goed opgeleide en reeds ingewerkte professionals. Wilt u verzekerd zijn van een optimale lijnbezetting, meer continuïteit en maximalisatie van het oplossend vermogen van uw frontdesk? Neem contact met ons op.

Zo bewaken wij uw continuïteit

FMA biedt u een oplossing op maat voor uw op behoeften op gebied van servicedeskbeheer. Daarbij houdt u de regie. Onze diensten zijn naar wens verder uit te bouwen en aan te passen aan uw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan remote monitoring bij calamiteiten en advies.

Vraag een servicedesk scan aan

Op verzoek kunnen wij met u een servicedesk scan maken. Zo brengen we verbeteringsmogelijkheden op uw frontdesk in kaart. Met de resultaten uit de scan geven wij vervolgens de borging van continuïteit vorm in een maatwerk Service Level Agreement (SLA). Deze kunnen wij ook voor u offreren.

Maatwerk SLA

In een SLA maken wij afspraken over het opleidingsniveau, kennis en ervaring, duur van inzet en tariefstelling van onze professionals. De inzetduur wordt per professional bepaald, afhankelijk van uw behoeftes. Wij kunnen deze vervolgens verlengen, of vervangen door een andere ingewerkte professional. De inwerkperiode van vijf dagen nemen wij voor rekening (nul-tarief).

Onze medewerkers komen altijd met de benodigde certificering uit de Microsoft 365 suite, naast een ITIL certificaat. Zo kan FMA u altijd voorzien van gekwalificeerde, ingewerkte medewerkers.